ankeseuren.reismee.nl

Interview + toetsen.

Heee,

Vandaag had ik mijn interview in het engels, een luister toets en een toets met vragen. Het ging redelijk goed. De toetsen waren opzich best makkelijk, de vragen toets werd op het eind best moeilijk. Ik wil niet zeggen dat hij heel makkelijk was, dadelijk moet ik hem opnieuw doen, You never know! Nu moet ik nog een laatste ding van mijn aanmeldings pakket scannen en mailen, en dan sturen ze het morgen al op naar Amerika

Laughing
! (heel erg snel) Over ongeveer 3 a 4 weken, krijg ik te horen of ik ben geacsepteerd door AYUSA en in welke regio! Ik heb opgegeven dat ik een 'Double placement' niet erg vind. Dat wil zeggen dat je met nog een andere student in een familie leeft. Maar die student is niet van je eigen land. Dus misschien wel iemand uit Brazilië! Dat is toch kei leuk :). haha. Maar goed, dit was het wel weer, en ik laat jullie over 3 a 4 weken hopelijk horen waar ik ben ingedeeld!

Liefs Anke!

Reacties

Reacties

Lotte

oeeh spannend ! hopen dat je over 3/4 weken n goed nieuwtje krijgt!!

Daniella

Dit is geweldig :) Als je met iemand van Brazilie terecht komt, moet die ook op visite bij ons :P Of wij komen gewoon naar jullie toe. Ik hoop dat je in een betere staat dan Ohio zal zijn, maar nog wel dichtbij :)

Ellen

ooooooohhh Anke kei vet:D:D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active