ankeseuren.reismee.nl

Aanmeldings pakket.

hai hai,

Jes, eindelijk heb ik mijn aanmeldings pakket compleet. Daar ben ik echt lang mee bezig geweest. Je kunt je bijna niet voorstellen hoeveel vragen en wat voor een vragen, ze stellen. Amerikanen zijn aparte mensen, daar ben ik nu wel weer achter gekomen. Maar dat is helemaal niet erg hoor! wel grappig juist. Are your knee reflexes normal? ja hoor, maak je geen zorgen. haha en ga zo maar door. Maar nu heb ik eindelijk alles ingevuld en ben ik het complete pakket aan het kopiëren, wat nog wel even zal duren. 27 januari heb ik intervieuw bij Travel Active. Dan zal ik wel meer horen over of mijn aanmeldings pakket goed is. En gaan ze kijken of ik geschikt ben voor het High School programma in Amerika. Als dat zo is sturen ze mijn paket naar AYUSA, de Amerikaanse organisatie, als hun het ook hebben goed gekeurd word ik in een regio ingedeeld. Er zijn 9 regio's. Als ik dan in een regio ben ingedeeld, kunnen gast familie's mij gaan kiezen. Maar voor het zover is, duurt het nog even, en zal ik veel moeten leren om goede punten te halen, en mijn havo diploma dit jaar te halen. Als ik meer weet laat ik het meteen weten.

Liefs Anke.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active